Perfekt solkysst look


God kväll :)

Har fått i mig lite mat och kladdkaka nu! Min underbara pojkvän stod och pysslade med den medans jag skrev avslutningsarbetet till människan socialt & kulturellt. Så go! <3
Så kom Pernill precis förbi med en present till mig, som jag skulle ha fått när jag fyllde år. Tusen tack underbara och sötaste Pernilla! Det var en Sun Kissed kit med 3 ögonskuggor, 1 pennvässare, 1 ögonbrynspenna & en kajal, kan det bli mer kanon? :) Nu är bara frågan hur man ska lyckas o få resten av kroppen att bli brun, jag har 2 olika brun utan sol liknande krämer nere i duschväskan som jag kan ta på och testa lite. Något som kan bli riktigt fult det är till de ställen man inte når, typ ryggen osv. så att det blir en skarp kant och sen inget mer... Någon som har några tips om hur man får en perfekt solkysst look ?:)

Nej, nu blir det tillbaka till läxorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥