Denna snygga bild bjuder jag på ;)

Hej på er :D
Jag åt nyss Sveriges godaste kycklingsallad! Vi var förbi pizzerian i Frövi eftersom att det inte finns någon mat hemma, eftersom jag känner mig duktig nu med träning och så så kan jag försöka skärpa mig lite med maten också så jag tog en kycklingsallad, det brukar vara skit äcklig sallad på pizzerior men denna var gryyyyymt god! Ananas, ost, kyckling, gurka, tomat, sallad, majs och currysås. Yummi. Så har ni någon sväng förbi Frövi så köp den! :D

Var återigen en kort skoldag, våran lärare ville bara stämma av med oss hur det gick med muntliga nationella. Sen satt jag Karin och Hanna och skrev människan socialt och kulturellt som jag just nu sitter och skriver lite på :) Vi är sååå duktiga ;)

Sen blev den hem till mor en stund för lite film och lite vila innan jag åkte till Pernilla och bedömde hennes klänning hon ska ha till studenten, den var riktigt fin! Som sagt så växer känslan av längtan för varje dag som går nu! :D 50 dagar kvar (ink. helger osv.)

Nu ska jag skriva lite människan socialt och kulturellt igen innan det blir Sveriges värsta bilförare!

Ha det underbart mina söta läsare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥