Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera! Nu får jag ge mig! :D

I fredags kom Pernilla och hämtade mig i Avdala sen for vi till Marieberg och gick runt där i en 2 3 timmar. För min del blev det en bolero till studentkvällen :) Så hittade jag ju en massa annat också såklart, men har man inga pengar så har man inte... Det blev inte så mycket till träning eftersomatt min älskling är förkyld, så det blev en kväll hos mamma framför talang och lite så.
Igår morgon åkte vi till Karlstad. Det började med att vi gjorde ett stopp vid köpcentrumet där vi gick runt och kikade lite. Sen åkte vi till farmor och farfar där vi åt mat och grattade min syster som fyller år i veckan :) Sen blev de hem till mamma och sen hem till pappa, vi satt och åt godis och tittade på James Bond innan det blev god natt och idag har vi spelat fotboll med Edvin :) - Med andra ord har jag haft en bra och familjerik helg!

Nu har jag tänkt att sätta mig med en uppgift vi fick på sjukvården i fredags, jag ska skriva om Aids. Något jag vet väldigt lite och som vore intressant att veta mer om! :) Så ska jag väl titta över svenska nationella också.

Förutom alla nationella prov och träningspass så tror jag att det kommer bli en lugn vecka. Är faktiskt ganska slappt nu i skolan, och det är inte mer än 7 veckor kvar. Så får man ju räkna bort de 2 sista på ett ungefär eftersom att de flesta betyg är satta då. Så en månad kvar ungefär :) Underbart.

Nu ska jag som sagt återgå till lite plugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥