Docit avklarat!


Då har man gått på Docit utbildningen och tagit hem en låda då ;D Nice nice.

Idag har jag ätit jätte god pastasallad, varit ute med Nemo i solen och varit på Docit som sagt, mycket att printa in men det lär man sig nog snart, förhoppningsvis. Så åkte vi till mamma en sväng och hämtade systers mp3 och la över låtarna till flaket på den, så nu är det fixat. Så tittade vi på en hemsk dokumentär om en tjej som fått hela ansiktet sönder bränt pga. svavelsyra av en idiot... Usch vad hemskt... Sen åkte vi till Anna&Tony bland myggen innan vi for hit till Avdala och ny lyssnar jag på musik. That´s life.

I morgon blir det träning sedan ska jag ta med min mor till Marieberg för att köpa en massa saker till den stora dagen.

Nu ska jag fortsätta med musiken ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥