Brun!

Osminkad och brun SOM FAN i ansiktet, haha. Nu har jag, Karin och Linnéa blivit negrer så nu får vi inte tvätta händerna, duscha eller bli svettiga innan klockan 7 för då blir det att duscha av sig överflödig färg. Tror detta kan bli kanon om det får sjunka in lite i huden och dämpa sig lite i ansiktet som just nu har väldigt mycket färg.
Suntaning får hittills ett stort plus! Får se hur man ser ut klockan 12 för det är då färgen ska vara som starkast, nice. Ja här ser ni lite bilder på resultatet.


Idag blir det eventuellt jobb, var ju tänkt så ifrån början men när hon började rabbla upp att man inte fick bli svettig, inte fick tvätta händerna osv. så tänkte jag att det kommer bli väldigt svårt. Så jag ringde och nu hoppas jag på att någon vill ta min plats...

Imorgon blir det skolan kl. 14:00 sen blir det MartinG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥