freedom


Hej :)

Jag har lite tråkigt, det är svårt att hitta på saker att göra när det snurrar så jag sover mest. Jag ska skicka in mitt hiv/aids arbete sen också eftersom att alla skolarbeten ska vara inne senast den här veckan betyder det att jag är friiiiiiiii! Vilken känsla.

Påväg hem ifrån mamma förut så gick jag in på coop en snabbis och köpte en födelsedagspresenter till Edvin som fyller 4 år i morgon. Han ska få en vattenpistol och en såpbubbel pistol typ. Tänkte att det kan ju vara kul att han nu när man kan vara ute och det är varmt :) Så om jag inte är allt för dålig så får jag ta mig förbi pappa i morgon och lämna presenterna. Skolan får vi se hur jag gör med, vill helst inte bli sjuk igen eftersom att jag varit hängig i en vecka snart...

På lördag är det 30 års fest, så jag måste fixa fram lite kläder tills dess. Har ingen aning om vad man ska ha på sig... Får rensa garderoben sen.

Nu börjar det snurra igen så det ärn og bäst om jag slutar och sover en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥