Tråkigt med feber...

Jag har så tråkigt just nu. Tänkte att jag skulle rensa ur min garderob och ta kort på det jag ska sälja, men min kropp och mitt huvud orkar inte... Det dundrar i huvudet och hela kroppen känns svag och inte minst sagt kladdig, svettas som en gris. Fast det är ju positivt eftersom att kroppen blir av med alla bacilusker då. Chas med er!

Jag har slagit in lillebrors paket så har jag ätit macka med té, vräkt i mig alvedon och halstabletter i hopp om att bli kvitt detta snart så man kan träna igen. I morgon ska jag iväg och färga/klippa mitt hår, kommer bli ett helvete om jag mår som jag gör nu. Men jag blir så illa tvungen eftersom att det är enda tiden innan studenten. Whyyy????!!!! Har i allafall fått lite uppmuntrande pussar av Ozzy, Nemo & älsklingen. Det gör att jag snart kommer på benen igen :)

Åh jag är så glad inombord tack vare Karin, du har precis förgyllt min kväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥