Ny frisserad


Hej sötnosar :)

Såhär ser jag ut i håret nu, det jag har gjort är att ha färgat utväxten och kortat bara någon centimeter på längden. Man märker verkligen skillnad när man får bort den hemska utväxten... Nu hoppas jag på att mitt hår inte växer så mycket innan studenten!

Idag vaknade jag och mådde piss, dyng svett och yr. Men sen så har dagen knallat på och jag har hävt i mig té, ipren och halstabletter och nu mår jag faktiskt hyfsat bra. Är fortfarande varm så lite feber är nog kvar i kroppen, men förövrigt är jag väldigt pigg i jämförelse med igår. Och jag kan starkt rekomendera té med honung i till alla er som känner att det svider i halsen, det hjälper verkligen. Man blir len som en baby-stjärt ;D

Vid ett åkte vi till pappa, min söta bror fyller ju 4 år idag så han fick sig lite presenter. Så fikade vi lite med farmor och farfar innan vi var tvugna att åka in till stan igen. Så satt jag och blev fin i ca.2 timmar. Det gick bättre än förväntat, var orolig igår att det skulle bli pest eftersom att jag inte är frisk.

Nu har jag lagt upp en massa nya anonser på tradera också, så ni får väl hålla lite utkik om det är någonting som ni vill ha :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på mysig musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥