LatEmmy

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej! :D

Super duper glada Emmy här, tänk vad humöret kan ändra sig fort. Från att ha vaknat med ett piss humör till ett strålande solskenshumör. Är det inte underbart?

Jag gick inte till skolan idag, tänkte det men sen kom latheten, tröttheten & det dåliga humöret och tog över. Så det blev lite mer sömn för min del. Sen gick jag ut med Nemo på en skön promenad och sen for vi in till Frövi till bejbs syster ett tag och fikade och lite sånt. Sen hem till mor och sedan gym. Nu sitter jag här och har inte så mycket för mig mer än att prata med Karin. Hade tänkt sätta mig och plugga lite, men det finns inget word på den här datorn så försöker ladda ner något gratis. Får se om det fungerar:)

Imorgon har vi tänkt åka till sjöboviken:)

Ha det bäst!


En feting puss till er underbaringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥