Skön helg

Hej på er!

Igår var man ledig ifrån skolan och jag vaknade av att jag mådde piss. Jag var illamående, jätte yr och jätte uppsvälld om magen, helt säker på att nu jävlar är jag med barn! Men jag fick i mig lite mat och en massa dricka och sen gick det över. Var säkert någonting konstigt jag fått i mig dagen innan eller någonting... Med barn är jag nog inte iallafall, det kan få vänta iallafall 2 år till så jag har någon utbildning först!

Så åkte vi till pappa och spelade lite fifa på ps3, skit kul men jag var skit kass. Vänjer mig aldrig vid den där jävla kontrollen... Hm. Sen blev det hembakad pizza på min delar så var det skinka, ananas & oliver på andra delen var det banan och curry, vet ni hur gott det är? Mums mums. Sen tittade vi på talang och på "i taket lyser stjärnorna" jag bara grät och grät genom hela filmen. Har sett den flera gånger ändå så berör den väldit mycket. Älsklingen bara skratta åt mig när jag låg och grät, samtidigt som jag skrattade åt mig själv. Knepig blandning.

I morse blev jag väckt utav pappa som killade mig under foten, så då fick jag gå upp och ta hand om lille Edvin som skulle vara själv eftersom att Albin skulle på fotboll. Givetvis ville han spela ps3 så efter många knapptryck på alla kontroller fick vi igång det och sedan spelade vi little big planet, sen var det mat och vi åkte hem :)

Idag ska jag sätta mig och göra klart Hiv/Aids så blir det väl att slå på en film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥