Nya skor och ett vaxat ben!

God dagens :)

Jag är lite seg på att uppdatera men jag har haft saker för mig nu varje dag, så har helt enkelt inte hunnit. Men i söndags så sov vi hos mamma, på måndagen åkte vi till Marieberg och jag köpte ett par nya / ett par till skor till studenten och sen kom Pernilla och Johan hit på kvällen och åt lite och såg lite på film :) Igår var jag i skolan en stund och fick veta lite betyg och lyssnade på projekts redovisningar innan Pim kom och hämtade mig, vi svängde förbi henne först innan hon lämnade av mig i Avdala så jag kunde duscha, äta, gå ut med Nemo, ringa polisen och lite så :) Sen åkte vi till Pim och Johan och såg på youtube och film innan det blev natti natti.

Idag blir det att dra in till stan eftersom att älsklingens linser är slut, så ska jag leta efter lite mer vax och raklödder. Hittills har jag bara hunnit äta frukost och rasta Nemo :)

Nu ska jag leta efter lite studentpresenter till de bästa och prata lite med Lisa en stund innan det blir time för make up :D

2 kommentarer:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥