Nya skor?

God morgon :)

Igår åkte vi till Karin & Fredrik och grillade, åt glass och höll livliga diskussioner, eller ja, det var väl mest Karin och Johan som diskuterade. Mycket trevligt och vi åkte hem runt halv 5 och somnade gott kan jag säga. Såklart ringde älsklingens telefon tidigt i morse så det blev uppstigning vid tio, uuusscchhhh.

Idag har jag provat hela min studentoutfit, jag är missnöjd med skorna. Visst de är kanon fina osv. men jag kommer få jävliga skavsår på tårna (sitter en smal rem över de) så i morgon ska jag åka runt och kika lite efter ett par andra skor att ha eller att bya med.

Ikväll blir det bio, Robin Hood, den ska tydligen vara bra så vi får väl tro på det... Hur som helst så är det mysigt och längesen.

Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥