Jordgubbar!

Hejsan hoppsan !

Idag blev man väckt av att telefonerna ringde, så det var bara att kliva upp ur sängen och hoppa in i duschen innan man begav sig till frövi och grillade korv, byggde pool och åt glass med jordgubbar. Så där har man varit hela dagen då :)

Igår var det dop, lille Elvira som döptes. Så det blev systers blommiga klänning, mina vita skor och min vita kofta. Var lite smått kallt när man gick ut. Så efter dopet blev det fika och present öppning innan vi åkte hem bytte om och åkte till picasso där vi blev bjudna på grillad kycklingfilé, klyftpotatis och tsatziki, var inga fel kan jag säga.
Sen på kvällen åkte vi till Pernilla och Johan där även några andra gossar var. Sen åkte vi till Ölmbrotorp en stund, sedan till Hovsta innan vi åkte och tittade efter några roliga race. Dock var det inte så mycket, antagligen pga. regn och rusk så det blev hem runt 02.00 och titta på film :)

Nu ska jag nog slå på Dear John :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥