sjukhusbesök

Hallå :)

Idag blev det att röra sig in mot stan för att bli deligerad undersköterska då, har gett mediciner osv. hela tiden men nu finns det på papper också. Sen åkte vi föbi mamma för att hämta ett stort kuvert att skicka iväg mina betyg i, då fick vi reda på att mamma låg på sjukhuset så givetvis åkte vi dit efter att ha ätit med lite dricka, marabou o lakrisbilar. Stackars mammsen har brutit foten och opererats i 4 h :( Vi satt hos henne ett tag och lämnade henne med lite korsord och böcker som hon kan roa sig med. I morgon ska hon bara röntgas och sen komma hem, undrar hur det går med Barcelona bara... Krya på dig bästa mamma! <3

I morgon ska jag jobba från 15.30-21.30 ytterligare lite pengar det är inga fel.

Nu blir det att kika runt lite, dricka o lägga sig i sängen :)

2 kommentarer:

  1. jag tror inte man behöver skicka in dom för alla betyg står ju redan på studera.nu

    SvaraRadera
  2. Hälsa Åsa att hon ska krya på sig från mig!! <3

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥