Bilder från Barcelona


Goddagens!

Senast jag skrev var innan jag gick på bio med syster & Marcus, filmen var riktigt bra och givetvis längtar man redan tills nästa kommer!

I helgen har man jobbat, fredag kväll och lördag dag. Riktigt riktigt varmt ute må jag säga, usch när man jobbar skönt när man är hemma. Idag köpte vi faktiskt en barnpool till Nemo som han och de andra hundarna badat i för fullt idag!
Så har vi varit hos mamma och spelat lite kort och så, igår var jag och bejb med Pim och Johan på noradagen, musik & öl såklart (dock inte för min älskling som går på antibiotika nu :( ) men det var lite tråkigt med drag där så vi åkte till Avdala istället och såg på film, eller ja, de såg på film och jag sov som en stock efter en varm dag på jobbet.

Imorgon blir det samma visa igen med jobb, kväll två dagar i rad vilket kommer vara galet skönt nu när det är så varmt. Och så en rolig nyhet är att min älskling har fått jobb så han börjar i morgon!! :D Hurra.

Här kommer lite bilder från Barcelona, tyvärr gick det ju inte att lägga in bildspelet jag gjort :(

Ha det bäst!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥