Förändring...


Tja!

Idag har det åter igen varit en grymt härlig dag, har grillat lite och ätit jordgubbar med grädde. Så har jag spelat lite Modnation racers och gått på promenad med Nemo och alla bromsar/mygg, vi mötte den farliga skördetröskeln som ställde till det lite för oss... Men efter många morrningar så kom vi förbi.

Nu är jag sugen på en förändring igen även denna gång är det håret jag tänker på. Jag funderar på att boka in en färgtid på style och lägga in lite slingor runt augusti. Funderar på gyllene, bruna, blonda mm. lite blandat sådär, vad tycker ni? :) Är lite rädd att jag kommer sakna mitt blonda som jag kämpat så med, men som sagt är det jobbigt att vara blondd eftersom att det blir utväxt så snabbt plus att det har slitit på mitt hår ganska rejält... Vill ha lite åsikter från er nu :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥