Bildspelet, fungerer fungerer icke..

Hej på er!

Igår satt jag och pysslade en massa med bildspelet och blev faktiskt klar med det, ca.19 minuter lång, så jag försöker lägga upp den på bloggen nu men de senaste gångerna så har det inte gått, ibland för att internet hoppat, för att datorn blivit överhettad eller kanske för att filmen är för lång... Men som sagt så gör jag ytterligare ett försök just nu ihop om att det ska gå vore kul att visa er hur vi hade det.

Imorgon blir det jobb från 7-13.30 sen så ska jag på bio med älskling, syster och Markus Eclipse ska det bli. Så det ser jag fram emot :)

Förövrigt idag så har jag inte gjort så mycket, satt i solen och löste lite kryss förut men sen gick jag in med min bubbliga hud (har fått blåsor efter att jag bränt mig) eftersom att det blev för varmt så åkte vi till Linde en sväng. Nu väntar jag på skinka och färskpotatis ;)

Ha det underbart alla!

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥