Inför start grejer


God morgon :)

Samma visa idag, är faktiskt påväg tillbaka till sängen så jag orkar med kvällen.

Jag har blivit grymt sugen på att köpa in nytt material inför hösten nu när man faktiskt vet att man har kommi in och om en månad pluggar för fullt. Så jag ska göra ett försök att komma upp på stan någon dag och köpa:


  • Kollegieblock
  • Pennor (överstryknings,bläck&blyerts)
  • Pärm
  • Plastfickor
  • Gem
  • Post-it lappar
  • Sudd
  • Pennfodral
  • Ev. någon väska

Jag tror det är det jag behöver, ska kolla igenom hemma ordentligt först så jag inte handlar en massa i onödan. Ser fram emot en riktig shopping dag! :)

1 kommentar:

  1. Hej Emmy. Du känner inte mig men jag såg att du hade kommit in på spaprogrammet och skrivit det i Leslys blogg. Grattis! =)
    Jag har oxå sökt men kommit in som reserv, men jag undrar om du har fått något besked om startdatum? Känner att jag behöver det för att kunna planera den närmsta tiden.
    // Joline

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥