tacopaj för hela slanten!


Älsklingen utövar sin "hot stone" massage på mig.

Idag följde jag med min underbara in till stan vid halv sju så jag gick givetvis och la mi gen stund, jag menar så tidigt kan man ju inte vara uppe. Sen ringde jag chefen och pratade med henne så på måndag ska vi sitta och skriva ihop lite avvikelser ev. anmälan, tummen upp.

Sen gick jag väl upp vid en tolv halv ett, man blir helt slut efter en veckas knepiga jobb tider. Så tog jag med min invalido till mamma till Eurostop och shoppade loss, hade tänkt göra kycklingpaj men det blev tacopaj eftersom att den grillade kycklingen var slut :( Får ta det en annan dag helt enkelt. Sen åt vi utan den och drack ice te, godaste drickan på sommaren.
Sen satt vi bara och pratade om vad jag ska göra efter utbildningen och lite sånt där, ska bli riktigt kul att se vad Spa utbildningen har att ge, hoppas på att den är toppen kul.

Imorgon blir det jobb från klockan 15-21.30 så det är inte så många timmar vilket kommer bli skönt. Sen är det husvakt som gäller resten av helgen, bortsett från allt jobb då. Inga fel det heller :)

Nu ska jag titta om det finns någon bra film att somna till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥