Lån och sånt där


God kväll:)

Nu har jag suttit ett par timmar och försökt söka lån & studiemedel från CSN till hösten och framåt o äntligen har jag lyckats skicka in allt och hoppas att det går fram! Nu väntar jag bara på att älsklingen ska få fast jobb så vi kan börja leta lägenhet på allvar, kommer bli perfekt det här!

Efter att jag slumrat till en stund i soffan förut så kom bejb så fick han ta sin firma bil och jag hans volvo och köra hem, alltid lika spännande att köra den när man inte når ner till pedalerna men jag lyckades komma hela vägen hem helskinnad och en god dumle glass fick jag på köpet, mums mums. Något annat som vore riktigt gott nu det är kräftor! Mmmmm....

1 kommentar:

  1. Det vet jag faktiskt inte, men även om det är en ny upplaga så är det inte så stor skillnad. Men du gör som du vill :) säg till bara. Kram

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥