Jobba i klass 1 varning?

God morgon!

Det spö regnar ute och det ska tydligen vara klass 1 varning idag, åhhh vad mysigt! :D
Om ni undrar vad jag gör uppe klockan sju på morgonen så är det inte frivilligt utan det är så att jag erbjöd mig att jobba lite extra den här veckan så igår klockan 12 så ringde de mig så då var det bara att åka iväg, så sa de att de eventuellt ville ha hjälp idag så de skulle senast meddela mig det idag runt sju. Dock har jag inte hört någonting så jag antar att jag blir kvar hemma idag.

Ska väl försöka somna om om en liten stund så jag orkar upp för att äta frukost och sånt där. Men ska nog vänta en halvtimme till så jag är helt säker på att jag inte behöver rycka ut i regnet! :)

Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥