Läs tips för regniga dagar


Karin Ingemarsson och Emma Hamberg, två författare som kan.

Jag kan passa på att tipsa er om lite bra läsning nu till dessa regniga dagar, jag har faktiskt beställt två böcker från tradera som är skriva av Kajsa Ingemarsson, jag lyssnade på en av hennes böcker "små citroner gula" när jag precis hade börjat gymnasiet och den var helt okej, tycker att hennes skrivsätt påminner lite om Emma Hambergs sätt att skriva böcker på, Emma är en av mina favorit författare! Jag har svårt för att hitta bra böcker som passar mig men det Emma skriver går rakt in i hjärtat och man fastnar direkt, så jag kan tipsa er om"Mossvikenfruar" och "Brunstkalendern", Mossvikenfruar har jag läst ungefär 4-5 gånger och jag har fortfarande inte tröttnat. Så håller jag för tillfället på att läsa "Saknad" en bok av Karin Alvtegen den är också riktigt bra... Ja så nu har ni lite tips på bra läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥