VR6a


God morgon!

Igår blev det en sväng förbi Anna och Tony där vi satt ett tag och kollade på bilar, priser i månaden osv. Och jag har hittat en jag ska ringa på idag, det var den första bilen jag kollade på när jag var inne på blocket och den jag tycker är snyggast. Dock drog jag mig för att det var en VR6:a eftersom att jag trodde att det skulle vara svindyrt, men, den är billigare att åka med men har lite högre skatt, känns som att det är värt det. Nu gäller det bara att prata med mamma när hon kommer hem ifrån Sundsvall så jag kan låna pengar av henne fram till på tisdag då min försenade lön kommer.

Fram tills dess så blir det nog att ligga kvar i sängen en stund, dricka tranbärsdryck och glo på film :)

Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥