Nej, det blir inte vr6!

Hallå där!

Nej, det blir ingen VR6, har suttit och läst på lite nu och om den pajjar så finns det inga delar att köpa till den... Suck! Nu blir det en 1,6 eller 1,8, kikar för tillfället på en 1,8 som inte finns allt för långt här ifrån. Kanske blir den man provkör ikväll då ;)

Jag har precis hämtat ut min älsklings födelsedagspresent från macken, jag vågar inte skriva vad jag har köpt för någonting här utifall att han råkar kika förbi, man vet aldrig. Men jag tror han kommer att bli ruskigt glad iallafall....

Vi får väl se om det blir jobb för min del imorgon då, var ju tänkt kusten först men sen så blev bejb erbjuden jobb och givetvis kan han inte tacka nej så då ringde jag Vesslan och erbjöd mig ifall någon skulle bli sjuk eller så.

Snart kommer mamma hem så då blir det att diskutera bil lite mera! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥