Det luktar höst


God morgon!

Igår var vi hemma hos Pim & Johan hela kvällen, vi åt pizza, lekte med chattroulette och fixade min dator som äntligen inte överstiger 100 grader! Sen gick jag och älsklingen hem runt tre och möttes av en grinig grävling, var faktiskt lite obehagligt eftersom att de kan gå till attack uff.

Idag blir det nog lugnt men i morgon kallar jobbet, sista veckan. Kommer helt klart att sakna alla arbetskamrater som är för sköna får försöka hålla kontakten med de bästa :)

Idag är det faktiskt 1 augusti vilket låter höst för mig. Tänk att sommaren snart är över, det är sjukt vad fort den har gått... Snart kommer det vara regn dygnet runt, mörkt och allt det gröna kommer bli oranget... Fast om jag ska vara ärlig så är hösten en mysig hösttid då man kan ta fram doftljusen, de mysiga filtarna och sist men inte minst kräftorna!!!

Ha en underbar söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥