Redan höst?

God morgon :)

Vaknade för en liten stund sen och som vanligt så råkade vi somna i soffan, blir lätt så när man ligger och tittar på film.
Just nu är det svinkallt inomhus, är hösten verkligen här redan? Vart tog sommaren vägen? :/ Det känns verkligen som om att man han jobbat bort hela sommaren och inte haft tid att njuta utav den, mer än i Barcelona då plus att jag och älsklingen förmodligen ska ta våran årliga tripp till Strömstad nästa helg.

Jag sitter och letar bil jag, ska köpa mig en sådan inför hösten eller under hösten. Är näst intill ett krav om man bor i Örebro och pluggar i Grythyttan eftersom att bussarna går väldigt dåligt. Så jag har hittat en jag ska gå in lite djupare på och givetvis har jag redan hittat klädsel till den ;) Ni blir inte förvånade när ni får se den! Men först och främst ska jag skaffa en bil.

Idag blir det att ta det lugnt och se på mycket film, det är ju regnigt och kallt = som gjort för en film dag.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥