Vart är mina pengar???


Hej på er!

Det har varit en lång dag idag må jag säga, började med att man tog sig in till stan så man var framme halv sju, sen sov jag en halv timme innan jag, mamma och syster begav oss till sjukhuset för att mamma äntligen skulle få bort sitt gips, på några minuter var det borta och då tog vi oss en sväng på stan. Det jag fick med mig hem där ifrån är lite förberedelser till min älsklings födelsedag (japp, jag är ute i god tid, men det är jag alltid med allt) sen åt vi på Buff Jensens och sen handlade vi lite mat och sådär.
Sen efter ett tag åkte vi hem igen då jag åter igen gjorde smoothie denna gång med blåbär/vanilj fil, frysta blåbär och glass. Yummi säger jag bara. Sen la jag mig i en halvtimme innan syster kom och sa att jag skulle skjutsa henne till tåget så då blev det en sväng dit innan jag åkte tillbaka hem till mamma igen och såg till förskräckelse min lön som låg på 2000 (alltså endast min timvikarie lön innan jag började sommarjobba på riktigt)!!!! Så nu är frågan vart är resten??? Så i morgon blir det att ringa till chefen och höra om det blivit något fel.... Åhhh jag hatar krångel...

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥