2 veckor kvar...

Hallåsan :)

Då var det åter igen en ny vecka och endast 14 dagar kvar tills jag börjar på Spa-programmet. Ser fram emot 2 roliga och intressanta år.

Igår blev det grillning med Pim, Johan och hjärtat vi åkte till ett jätte fint ställe med en riktigt häftig utsikt (hela Örebro) men eftersom att det blåste så gick det inte att tända grillen plus att vi började frysa så vi flyttade oss ner till ett grill bås där vi grillade våra korvar och brödet. Efter två paket och fortfarande hungriga magar så fortsatte vi in till stan där vi stannade till på Max.

Idag har jag sovit länge och gjort mig lite köttbullar och makaroner till lunch, det var smarrigt värre. Nu funderar jag på att slå på Shutter Island som jag fortfarande inte har sett.

Här kommer bilder ifrån lördagens kräftskiva:

Förberedelser med dukning.


Mamma ville vara med, men henne skickade jag iväg till Efesos ;D

Älsklingen skär upp min fantastiska kola, haha.

Karin och våra två fyllda fat med kräftor, det var smarrigt värre må jag säga!

Dagen efter... ;)

2 kommentarer:

  1. Åh gött med kräftor! :P

    Japp, jag kom in på andra antagningen, eller vad man säger :P Ska bli grymt kul tycker jag!
    Vart bor du, har fått för mig att du bor i Örebro men kan ha fel? =)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥