Nya Very Me & Dare to be


Hejsan! :)

Nu har jag varit på en liten promenad / joggingtur med Nemo. Så har jag fått min beställning ifrån Oriflame. Har legat lågt med det nu under sommaren men nu tänkte jag ta upp det på lite mer allvar igen! Nu har Oriflame även börjat med en ny make up serier som heter "
Very me" och "Dare to be" Måste ses, många nya vill-ha produkter.
I mitt paket idag så fick jag 2 parfymer, den ena med doft av citrus och den andra med doft av mysk/kokos. Så fick jag en ögonfransböjare med värme som gör att de håller sig böjda längre. Så fick jag en rese necessär med hängare och fack, 2 Swedish spa produkter och en Shower gel. Tänkte prova ögonfransböjaren i morgon så kan ni få resultatet!
Ni har väl inte glömt att höra av er om ni vill ha en katalog eller vill beställa direkt av mig? Ni kan även bli konsulenter och få 20% på allt i katalogen.
Här kan ni bläddra i senaste katalogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥