Mina favorit bloggar


Nu har jag ätit lax och njutit utav solen ett bra tag, livet är underbart! Dock blev jag lite ledsen när jag såg mig själv i spegeln i morse och faktiskt insåg att min bränna har försvunnit, nu är man lika blek som innan sommaren igen. Kanske för att solen inte tar lika bra nu? Bara att plocka fram mitt foundation & puder igen som har varit orört hela sommaren.

Här är mina favorit bloggar, kika gärna in!

*
Lindas sminkblogg
*
Bunnys
*
Twiceas

Så har vi ju givetvis
felsms för dig som vill få dig ett skratt :D

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag ser att du också ska börja på spa i Grythyttan! Var ska du bo någonstans? =)
    Vi ses på måndag ;) hehe!

    /Victoria

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar! Vad bra att du får inspiration! :) Blir ju lite dåligt med sminkningar nu när det är skola och allt, men vardags sminkningar går det ju med att göra mycket med! :) Haha, läser felsms varje dag, humor på hög nivå! ;)
    kram

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥