Mys-programmet


Hej på er :)

Har åter igen klarat av ännu en skoldag och intresset för det vi läser verkligen brinner. När våran lärare pratade om allt mys, grilla & skogspromenader så mös jag i hela kroppen... Jag ångar inte en sekund!

Dagen var fullspäckad med föreläsningar så man blev ganska seg i huvudet efter ett tag, som tur var hittade jag, Vicky & Emma till ett par micros i samma hus som vi var i så vi kunde samla lite nya krafter.

Sen blev det att åka hem till Anna & Tony för att vara lite valp vakt igen, det tackar man inte gärna nej till :) Och på vägen hem så stannade vi på Picasso där bejb köpte pizza och jag en grekisk sallad med oliver & fetaost.

Nu ska jag leta på lite litteratur och skriva ner en lista på allt jag behöver inför kommande veckors upplevelser!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vet att jag kommenterar ett väldigt gammalt inlägg, men funderar på att söka just det där programmet på Örebro universitet. Men det jag undrar är, om utbildningen är i både Örebro och Grythyttan, eller om den är mest i Grythyttan? Skulle vara bra att veta.

    Tacksam för svar! :) Mvh Sanna.

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥