Check, check & check!


Goddagens alla goa :)

Igår kväll efter att jag varit på en föreläsning om idrottens historia så åkte jag och Pernilla till Marieberg där jag köpte mig en träningsoverall, ni vet en såndär vindtät. Ordinariepris för jackan var ca. 800:- och för byxora 600:- men jag fick både byxor och jacka för 450:- hur bra pris är inte det då? :D Så det fick jag med mig hem då.

Sen idag så var jag ledig ifrån all information så då passade jag på att åka upp med mamma på stan och köpa en kompass, ett sittunderlag, en tränings bh (och medföljande trosor) samt träningsskor. Så nu har jag iprincip allt jag behöver för att klara av höstens träning. Det som jag ska köpa till är tröjor och mjukisbyxor men det får jag nog vänta med tills det att studebidraget/lånet kommer. Är det någon som vet när man ska få det? Sen avslutade vi våran dag på stan med en super god sallad på Soleo, jag tog en kycklingsallad som innehöll fetaost, oliver m.m och mangoraja sås. Yummi ;)

Nu ska jag nog kika lite film och läsa lite idrottshistoria :)

Ha det guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥