Bestämt behandling till kryssning


Goddagens :)

Idag är det ett underbat fint höstväder, åter igen. Så efter att mamma varit här och ätit lite lunch med mig så tog jag mig en promenad i solen och efter den så satte jag mig på balkonen med täcket, så mysigt så :)

Idag har jag ägnat mig åt att ringa till Naantali Spa och frågat ut de om behandlingarna osv. som finns på hotellet (dit jag ska den 11 november) så har jag pratat både med min syster och med Pernilla och vi har kommit fram till att vi ska boka Galvagni Spa Aromatisk Juvelbehandling som beståd av rosendoftande peeling för kroppen, krämigt mjölkbad och inmassering av rosendoftande hudkräm. Som av sedan avslutas med ett glas champagne, hur lyx låter inte det då? ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, eventuellt åka och betala rockkryssningen och kanske se på Idol med Pernilla och Johan. Den som lever får se så att säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥