vad vore ett spa-program utan behandlignar?

Hallå där :)

Idag gick man upp vid åtta för att sedan bli hämtat vid nio, väl i Grythyttan så var det bara att krypa i mys-morgonrocken som jag köpte igår och sätta sig i "vänt-rummet" Sen var det dags för total avkoppling då det hela började med att jag fick duscha av mig, sen sitta på en pall och skrubbar mm (tvagning) samtidigt som man hade fötterna i ett fotbad. Sen gick vi vidare till massagebänken där meridianmassage väntade, lotion+olja blandat, oh guuuuuuuuuud så skönt det var! :D Tjejen som gjorde sin examintion på mig var toppen duktig och man var helt ledlös när hon var klar.
Om 5 veckor är det ansiktsbehandling mm. som väntar, ujuj vad bortskämd man blir!

När jag väl kom hem gjorde jag mig en omelette och tog mig en promenad med Nemo i höstsolen :)


Nu sitter jag här och ska väl försöka hitta på något kul :D

Tvagning och meridianmassage, börja med skrubbning för att sedan avsluta med hudmassage (ej muskelmassage) Galet underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥