Hemtentar för fullt..


God morgon :)

Idag vaknade jag av jag frös någon förskräckligt, det finns nog verkligen ingenting som slår det alltså... Usch jag hatar kyla! Blir nog att införskaffa sig någon mysig pyjamas tror jag...

Uppe tidigt som vanligt och idag ska jag försöka sattsa på att bli klar med hemtentan. Tycker att frågorna var helt okej, men det är svårt att veta vad de vill få ut av mig. Om det är att jag ska reflektera och diskutera en massa eller om de enbart vill ha en massa fakta ifrån böckerna. Ska bli intressant att höra vad de har att säga när den är rättat. Ska ju börja med den vetenskapliga kursen nu, så jag anar att vi får lära oss mer om hur man ska skriva då!

Nu blir det att sätta på lite musik och köra igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥