Redo


God morgon!

Jag blev helt chockad i morse när jag gick upp, det var ju kolsvart ute! När hände det här? Så såg jag på vädret att det ska börja bli minusgrader, jösses. Gäller att börja pälsa på sig ordentligt då så man överlever vintern!

Jag har precis fått i mig té och tänt lite ljus i väntan på att hemtentan ska släppas så man kan köra igång direk. Vill ha så lång tid som möjligt på mig att göra klart den, och hur skönt vore det inte om jag sitter och rå pluggar idag så man är färdig och har en ledig dag i morgon? Vore ju underbart.

Jag sitter och baddar min stackars navel, som ni vet har jag en navelpiercing och efter att ha stött till den några gånger så har den ju flyttat sig. Jag gick ju iväg till min piercare för några månader sen och visade upp det och hon sa att det såg fint ut osv. Men så har mitt sår kommit tillbaka bakom piercingen och blödde här om dagen. Så nu är det salt + vatten som gäller i hopå om att det ska läka snart. Jag har ett väldigt segt läk-kött. Hålet som jag tog i övre delen av örat, i brosket, tog ju ca. 6 år innan det läkte. Ska bli intressant och se hur lång tid det tar för naveln!

Nu får ni önska mig lycka till för nu börjar klockan att närma sig pluggdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥