Orientering 2


God morgon :)

Idag fick man sig en liten sovmorgon efter att ha följt valet i natt. Jag ska väl inte yttrycka mig så mycket om det hela eftersom att det riskerar en väldig massa med mothugg så jag är tyst istället ;)

Idag är det orientering som gäller så jag har packat ner yoghurt och en vitamin dricka. Ska nog byta om och sätta på mig en tröja också eftersom att det är kallare än trott. Dock anar jag att det kommer bli varmt efter att ha sprungit ett tag, men hellre varm än kall.

Sen ska vi nog in en sväng till stan för att hämta älsklingens jobbarbil. Sen blir det fortsatt läsning och så ska jag försöka komma på några frågor om idrottens historia, hm.

Får väl se om jag slänger in några fler inlägg senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥