Tradera anonser

God kväll!

Nu börjar det dra ihop sig för val och de sista rösterna är lagda :) Förstå vilket jobb för alla som ska sitta och räkna alla röster nu! Jösses, snacka om lätt att tappa bort sig.

Jag sa ju att jag skulle visa er några av mina annonser som jag har upplagda på tradera nu, så här kommer det två stycken:

*
Snygg Everest jacka strl. 38. Inköpspris: ca.2000:- , utropspris 600:- Den är svart i storlek 38. Använd högst en gång.

* Mjuka mys tofflor, helt underbara om man frågar mig. Har en hel garderob full känns det som så jag säljer ett par som är vita i storlek S. Utropspris är 30:-.


Ni kommer enkelt in på annonserna genom att klicka på länkarna. Och för er som tycker om att handla billigt så tvivla inte att kika in på tradera för där finna allt mellan högt och lågt för kanonpriser! :)

Nu ska jag se hur det går för partierna!


Kram Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥