Biltur med de små


Idag har jag då fått åka in med Nemo & Ozzy till veterinären, jösses vilket jamande det var påvägen dit... Och lille Ozzy var så rädd att det blev helt blött i buren, kraken. Han fick sig sprutor och en rejäl dos med piller och droppar som vi ska ge han nu i några veckor. Nemo däremot har klarat sig helt från skabben men fick sig en liten spruta ändå. Gissa om jag skämt bort de nu med godsaker?

Det är fredag mina damer och herrar, och snöade gjorde det i natt må ja säga och kvar låg den på backen när jag gick upp i morse. Jag har fått en liten känsla av längtan till jul faktiskt...

Idag blir det att bara vara hemma och nörda Rome serien, mår inte helt bra efter att en ny urinvägsinfektion verkar smyga sig på... Det är helt sjukt att man kan få urinvägsinfektion 3 Oktobrar i rad... Kul är det iallafall inte så jag hoppas verkligen att jag slipper en omgång med det. Någon som har några bra tips förutom att dricka ex. citronvatten?

Ha en underbart mysig fredag, nu ska jag fortsätta med lite plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥