Mot veterinären!


God morgon!

Idag blev jag kvar i sängen eftersom att jag eventuellt skulle ha åkt in till veterinären med Ozzy idag, men jag fick en tid med honom i morgon istället så idag blir det bara att skämma bort kraken. Han fick ju skabb för ett tag sedan så hela hans öra svullnade upp så då togs han till veterinären och fick en spruta. Igår när jag skulle topsa hans öra var allt igen klibbat, svart var och mycket mer svullet så det var därför jag bokade en tid idag. Lille kraken låg under soffan och tryckte när jag gick in så jag fick ta fram honom och kela lite.

För övrig idag så ska jag fin slipa på examinationen, tycker den är väldigt svår och jag blir aldrig nöjd..

Som ni ser så får ni två nya bilder idag på hårfärgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥