Oriflame & Lite plugg

God morgon!

Jag satt och skrev lite igår på examinationsuppgiften och tänkte fortsätta igår kväll så jag skickade den till min mejl, när jag öppnar den är det gamla uppgiften så den nya jag började skriva på sparades inte... Vad har den här uppgiften mot mig???

Iallafall så har jag börjat skriva på den igen och sparat den några hundra gånger. Så jag ska väl fortsätta pyssla med den idag, annars har jag inte så mycket planerat.


Jag har precis fått en ny katalog ifrån Oriflame och sista beställningsdatumet är 1 November, så glöm inte det ifall ni ska ha någonting. Jag känner mig även lite generös denna gång så alla som beställer kommer att få med sig en överraskning eller två.
Det jag kan rekomendera ifrån denna katalog är:

--> Midnight Pearl Eau de Parfum, sid.2. Då 355:- nu 259:-. Den luktar mumma!
--> Oriflame Beauty Power shine. Sid 8. Läppstift som glittrar och innehåller E-vitamin. Då 110:- nu 55:-.
--> Oriflame Beauty Kajal Eye Liner, svart. Sid 11. Då 110:- nu 69:-.
--> Deodorander i gudomliga dofter. Sid 24. Då 65:- nu 45:-.
--> Oriflame Beauty Eyebrow kit. Sid 43. Då 135:- nu 99:-, finns det något snyggare än markerade ögonbryn?
--> Girdian Gold Golden Touch, sid 51. Sätt lite lyster på hösten genom att framhäva kindbenen, axlarna och dekolletaget med lite brunt skimmer. Då 130:- nu 89:-.

Och mycket mer, ta en titt i den aktuella katalogen
här.
Vid beställning så mejla produktnummer, antal & produktnamn samt ditt namn & adress till min email
emmy_1991@hotmail.com. Pengarna ska sättas in på mitt konto. Produkterna skickar jag sedan hem direkt till din brevlåda.

Nu måste jag återgå till pluggandet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥