Frustrerad


En bild tagen i Sthlm -08. Piercad läpp o svart hår, riktigt hardcore.

Det är så himla typsikt, man sitter i timmar och skriver och funderar läser och pysslar så inser man att den ena artikeln man använt inte är godkänt... SUCK! Så jag har fått leta på en ny som mamma har fått skriva ut på sitt jobb åt mig. Så nu kan jag inte göra annt än vänte... Frustrerande...

Så jag tog mig en titt på google där jag sökt efter lite hårfärgsresultat och vips kom jag in på en galet skön blogg, kika in om ni har tid.

PS.För er som missat det så har en ny liten funktion dykt upp på min blogg eftersom att jag har sett att flera av er som läser mig blogg kommer från olika delar av världen så nu kan ni enkelt rulla ner gardinen uppe till vänster så får ni bloggen på det språk som passar er bäst.

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥