Jag är förbannat stolt över mig själv


God natt, eller vad man ska säga vid den här tidpukten på dygnet.

Jag har suttit som en tok hela dagen och jobbat med examinationsuppgiften, när jag väl gått igenom min första text så visade det sig att den inte var kvantitativ vilket gjorde att allt rasade eftersom att jag inte hittade några sådana... Så jag har sökt, sökt och åter igen sökt efter artiklar inom olika ämnen som meridan massage, aromaterapi, meditation m.m. och min kära pojkvän tog datorn ifrån mig när jag tokförbannad bara ville slänga datorn åt fanders och hoppa av skolan och hjälpte mig och läste igenom flera texter, studiehandledningen mm. Bara engelskan som tynger mig som bara den läste han igenom som att det inte vore några problem alls. Klockan gick och han bäddade ner sig medans jag fick fortsätta min sökning på egen hand och så plötsligt efter långa minuter så kom jag på och jag fann artiklar skrivna i både kvantitativ & kvalitativ metod, aupunktur mot migrän blev det, tack gode mig själv för att jag aldrig ger upp och tack min underbara som alltid finns där!

Så nu är jag äntligen glad igen efter många timmar av arbete och strul.

Förresten så tog jag och bejb oss en tur till stan för att införskaffa fler linser, så köpte jag en chokladbrun toning till håret, om jag vågar så ska den i i morgon.

Ska inte lägga mig ännu men god natt ändå och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥