Slutet är nära


God morgon på er!

Idag blev det en riktigt utdragen uppstigning kan jag säga, har varit hur trött som helst i flera dagar. Kanske för att man bränt sönder hjärnan efter allt tänkande.

Igår var vi hos Pim & Johan och åt kyckling, ris och currysås innan Eddie och Chrille kom, då blev det lite musik och film. Såg max tio minuter utav filmen innan jag tvärsomnade. Sen cyklade vi hemåt och kröp ner i sängen, mys.

Idag ska jag göra klart examinationsuppgiften, har lite jag ska fylla i i referenslistan men sen är jag klar! Lovely. Så blir det väl promenad med Nemo, ompyssling av kissen och att lägga upp lite nya anonser på tradera. Så kikar jag runt lite efter en kostym till halloween som är nästa lördag, djävul eller vampyr.. hmm... Och just ja! Idag kommer våran 8 cm tjocka bäddmadrass, UTAN skarv haha, efterlängtat.

Nu ska jag sätta igång så jag blir klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥