Dagens planer


Andra eller tredje uppvaknadet för mig idag, nu får det vara nog! Spenderade hela fredagkvällen framför datorn för att besvara en massa frågor inför tentan, det tog kol på mig kan jag säga så runt 11 halv 12 så satte jag på Spore, har ni testat det? Man följer en cell som utvecklas och så går man igenom en massa faser, kul tidsfördriv!

Idag ser planerna ut som sådana att jag ska slänga mig i duschen, ev gå ut och gå om jag hinner, sen får vi se om vi tar en sväng förbi stan eftersom bejbs mamma vill att vi köper en dator till hennes butik. Sen blir det att äta gott och se på bio med Englund och Linda, ska bli riktigt kul!

Så måste jag få in lite plugg någonstans också...

Jag skulle vilja ha lite tips om hur jag kan lägga upp min träning för att effektivt få upp min kondition?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥