Psalm 21


Söta lilla Bakki, detta måste vara julen för typ 5 år sen eller något, kanske mer. Åh vad jag saknar turerna...

God morgon!

Igår var det en stressig dag, vaknade sent och sen var det full rulle. Jag och älskling åkte in till stan för att köpa en dator på netonet, så först hämtade vi pengar i hans mammas butik sen åkte vi för att kolla upp en dator som tog år och dagar. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen, bakade och handlade med oss ingredienser till tacos som skulle ätas hemma hos Englund och Linda. Snabbt fick vi trycka i oss maten och lite kladdkaka för att sedan åka iväg till SF för att se på Psalm 21, som sög, efter filmen kändes det som om att man suttit på en gudstjänst i några timmar. Sen lämnade vi av sällskapet hos sig och begav oss hemåt.

Idag är det plugg och kalas som gäller, känner att jag inte riktigt har tid för att åka och äta godsaker och fira någon idag men jag får väl se det som en välbehövlig paus från plugget för att samla krafter.

Jag börjar bli lite irriterad på snön nu faktiskt, hur ska den ha det? Ska den vara här eller ska den försvinna? Ena dagen är det plus grader och ingen snö, andra dagar är det minus grader och massa snö, nu är det bara slask slask slask slask. Usch! Nej, ska det va så ska det va. Snön får gärna komma men då får den ligga kvar under jul sen kan den få försvinna och bytas ut mot lite värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥