En MYCKET speciell fredag...


Minst sagt...

Dagen började segt med att jag var grymt trött i morse när jag gick upp, trodde att jag skulle somna påväg till Grythyttan. Sen var det en lång dag med föreläsningar och avslut med lite motionsgymnastik.

Nåväl så kom jag hem runt fem och så fort bejb kom hem så åkte vi till verkstan för att hämta min bil som äntligen blivit klar! Så hade vi planer på att åka och köpa en vinterjacka till bejb, gå på kalas och sova hos mamma så vi kan åka till pappa i hyffsad tid i morgon. Men vid rödlyset på stan så steg temperaturen i motorn från 70 grader till 110 på bara några sekunder så började det ryka och ha sig... Så vi fick svänga in på en bussficka och upp på trottoaren. Som tur är har jag en händig pojkvän som sa till mig att sitta kvar medans han fick gå ut och reda ut problemet genom att fylla på kylarvätska, det var tomt i kärlet. Det rann ur vattenpumpen... Så den var trasig, gaah!!!!! Så i morgon blir det ett fruktansvärt tråkigt och argt besök på verkstan.

Sen så var det tänkt att vi skulle bli bogserade hem av bejbs mamma men så fanns ingen bogseringslina så vi fick ställa bilen för att åka iväg på ett kalas mitt uppe i allt. Så åkte vi hem för någon timme sen och då upptäcker jag att min plåtplånbok med alla mina viktiga kort i är borta... Så vi har fått åka till preem där jag tankade men utan några fynd. Nu ber jag för att den ligger i bilen någonstans!

Ja som ni hör har min fredag minst sagt varit speciell och absolut inte som jag tänkt mig, men men, vad ska jag göra åt saken?

Hoppas ni har haft mer tur än mig idag!

Ja, vad skulle jag göra utan dig min älskade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥