Jaaa! Och Neeej....


Just nu är det väldigt blandade känslor för min del måste jag säga...

I morse åkte man iväg runt sju mot Grythyttan för att skriva den första riktiga tentan. Och usch vad nervös jag var! Men ändå kändes det lugnt på något vis. Så fick vi tentan och jag skrev på allt och tyckte att det kändes toppen bra och det fortsätter jag att hoppas på.
Sen gjorde jag och Emma klart våran paruppgift, äntligen. Sen blev det att bära av hemåt igen. Då ringde jag tandläkaren pga. min visdomstand antagligen är påväg upp eftersom mina tänder har börjar vrida sig. Så fick en tid i morgon, så vi får väl se om det blir operation och tandställning för min del då.

Sen, SEN, ringde jag till bilmekaren i Frövi som har hand om min bil just nu som skulle varit klar igår och det visar sig att han vill att jag ska punga ut ytterligare 2300:- för att kylaren har gått sönder. Vilket är omöjligt eftersom att den nyss är påfylld och inget har krånglat och bil har jag ju åkt. Så det måste varit han som pajjat den helt enkelt... Så är det kallt och kamin vill inte börja brinna...

Som sagt mycket blandade känslor just för tillfället, kanske kan bli lite gladare av lite musik och film, jag har faktiskt ingenting att stressa inför just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥