Presenter & Plugg

Idag bestämde jag mig för att det skulle bli en hyffsat tidig uppstigning, så fick upp vid halv elva det var tidigt nog för mig. Jag laddade med att tända en brasa och linda in mig i filten, gjort mig några halvssaltsmackor och en kopp rött té, sen har jag kämpat på med förberedelser inför morgondagens tentamen. Jag är sjukt nervös redan nu och det känns som att det kommer upp nya grejer att lära sig hela tiden...

Igår när jag satt och var som mest galen och förvirrad över allt plugg så kom Johan min underbara in till mig och gav mig två små paket, bara sådär, i det ena så var det ett armband av tuffare stil med svarta läderremmar och i det andra så var det en kedja med ett silverhjärta och så givetvis en puss på det. Hur go får man inte bli? Det känns som om man fortfarande är nykär och det spritter i hela kroppen varje gång man ser honom.

Nu måste jag sätta igång med allvaret igen och fortsätta trakasera Joline som får förklara allt jag inte förstår.

Mitt jätte fina halsband och alla dessa papper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥