Powerwalk 40 minuter i skogen


Hej på er!

Jag är sjukt trött idag, vet inte om det är stressen eller mörkret som gör det. Men iallafall, idag åkte jag och Emma till Grythyttan för att sätta oss med våran paruppgift, så skulle vi lägga in resultaten från aktiviteten som Emma utförde igår så visade det sig att det enda som fanns på pulsklockan var 3sekunder, så jag tog på mig klockan och bandet och gick ut på en 40minuters powerwalk. Som max låg jag på 171 pulsslag och som medel på 156. (561 kcal gjorde jag av med). Medans jag gick på proemanden så fick Emma börja skriva på inledningen. Sen satt vi i 5timmar och skrev samt pysslade med de j**** diagramen som jag blev tokig på! Så jag känner att jag måste prata med Mattias (våran kursansvarig).

Sen känner jag mig extremt stressad över tentan... Hur ska allt fastna gaaaah. Jag är inne i ett par väldigt jobbiga dagar just nu. Hoppas de försvinner efter tentan och att jag klarar den...

Såg förresten att lingonglöggen och blåbärsglöggen kommit ut på Ica. Prova de! Jag gjorde det för 2 år sen och de är suveränt goda, funderar på och köpa mig de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥